Door het winters weer van zaterdag 3 februari te trotseren vertrokken een aantal leden van de fotoclub vroeg in de ochtend naar het historische stadje Dordrecht. Vooraf aan dit bezoek hadden we ons ten doel gesteld om de oude binnenstad met zijn vele bezienswaardigheden te gaan fotograferen. Als snel konden we concluderen dat de gehele binnenstad voorzien is van de vele gebouwen en bruggen die stammen van uit de middeleeuwen. De grote kerk met zijn markante toren en de omgeving waarin hij staat is toch zeker een bezoek waard. Maar ook het punt onder de poort met het uitzicht op de drie rivieren, de Noord ,de Maas en de Merwede is aan de groep niet ontgaan. Na een korte pauze de tocht weer te hebben voortgezet lieten de weer goden ook van zich blijken. Regen hagel en natte sneeuw deed besluiten om het fotograferen te beëindigen tevreden en voldaan huiswaarts te keren.