Images tagged "hoge-kwaliteit"

19 reacties

1. martijn

heb inmiddels gevonden waar hem anders in te stellen.

2. Roel Looijen

Compilmenten aan beide dames voor de schitterende foto’s. Mogen we als club trots op zijn.

gr

Roel

3. angela

Hoi Roel, bedankt voor de complimenten.

4. angela

Erg mooie foto’s. Ik vind het erg leuk om te zien hoe je van simpele voorwerpen een bijzondere foto kunt maken door bv close-up of kleine scherpte-diepte.

De foto van Martijn vind ik mooi door de wat mystieke sfeer die gecreerd is door de mist over het water en het weglaten van kleur.

Echt complimenten voor alle vier de foto’s

5. anton

Wat een werk! Ziet er erg goed en vooral professioneel uit!

6. roel

Thanks Anton. Vind het zelf ook wel een stuk beter zo!!!

7. angela

Complimenten Roel, zo worden we echt een proffesionele club. Ik weet nu bij wie ik terecht moet als ik zelf een mooie website wil

8. henk

Hallo Roel,

Mijn complimenten voor de nieuwe website, het ziet er fantastisch uit.

Henk.

9. martijn

ben ik het helemaal mee eens. Alleen jamer dat sommige flink last hadden van de muggen. Vandaar geen 10 sterren

10. natasja

T was echt geweldig. Ben benieuwd naar iedereen’s foto’s.

11. angela

Ha ja die muggen waren wat minder, maar dat had ik er toch graag voor over hoor. Was echt erg leuk om een keer mee te maken en de zonsopkomst was prachtig

12. angela

Prachtige foto’s , complimenten!

13. roel

Leuk om de andere inzendingen te zien….was er niet bij vorige keer… @Jan ben je met Zwart/Wit aan het experimenteren?

14. janF

Ook Herman de Pagter heeft positief gereageerd.
    Ik denk dat met drie juryleden we voldoende hebben.

Jan F

15. liberty

Moet in Jan toch weer mijn meerdere erkennen!
    Zelf ben ik de afgelopen 4 weken bezig in mijn keuken met een aquarium, flitsers, mandarijnen, appels, wasknijpers, knikkers en litchies. Best een leuk resultaat.
    MAAR, deze plaat van Jan, GEWELDIG! Welverdiend!

En Coen? Die verdient een strafschop!

16. roel

en die van mij dan Anton? geen reactie?

17. liberty

Jawel, ook mooi. Mooie belichting! De foto van Coen is beetje spooky en daardoor erg interessant. De foto van Jan trok direct mijn aandacht omdat ik met soortgelijke foto,s al een aantal weken bezig ben..

18. martijn

Wat een leuke bewerkingen zitten erbij…leuk wat diverse mensen van 1 foto maken, geweldig..