EXPOSITIE FOTOCLUB BRABANTSE WAL

Fotoclub Brabantse Wal houdt op zaterdag 21 en zondag 22 maart 2020 haar jaarlijkse expositie.

In totaal zullen er ruim 100 foto’s tentoongesteld worden.

Vast onderdeel op de expositie is de rode draad en ook dit jaar is er weer een mini-expositie van foto’s die gemaakt zijn door de leerlingen uit groep 8 van de Maria Regina basisschool.

Zij hebben het thema “duurzaamheid” als opdracht meegekregen.

Om de bezoekers te laten zien, waar de club zich zoal mee bezig houdt, zal er een Audio Visuele presentatie worden gegeven met foto’s die gemaakt zijn tijdens uitstapjes en van opdrachten in het afgelopen jaar.

Drie vakfotografen, t.w. Herman de Pagter, André Roosenburg en Arend van den Heuvel, zullen voorafgaand aan de opening een jurering doen.

Bezoekers kunnen (onder het genot van een gratis kopje koffie/thee/fris) stemmen op de foto’s van zowel de fotoclub als van de mini-expositie.

Zondag 22 maart zullen rond 17.30 uur de winnaars van de vakjury- en van de publieksprijs bekend worden gemaakt. De winnende foto van de mini-expositie wordt op een latere datum op school bekend gemaakt.

De expositie is te bezoeken op zaterdag 21 maart van 14.00 tot 18.00 uur en op zondag 22 maart van 12.00 tot 18.00 uur in Het Podium Basisschool Maria Regina, Waterlinie 1 te Steenbergen.

De toegang is gratis.